Tema: Re: Android vs iOS
Autorius: padugne
Data: 2013-01-28 23:44:17
On Mon, 28 Jan 2013 13:04:49 +0200, Aladdin wrote:

> Gal tik nepradek svaigti? Turiu Android ir toliau turesiu, bet va po
> biski pamastau i ka savo Desire S pasikeisti.
>
> O atsakymai i tavo pasiulymus:
> Xperia P - MAN dizainas savotiskas + atminties korteles neturi, storokas
> One S - jau ir pagal matmenis didokas, atminties kortos ner, nfc ner,
> nors dizainas patinka. Motorolos velgi MAN dizainas tapornas, i
> specifikacijas neziurejau net.
>
> Is dabartiniu dalyku - butu S3 su 4" ekranu, imciau nemastydamas. Dabar
> teks laukti, gal link gigantomanijos eje gamintojai veliau nuspres
> [...]

Jo, taip tu ir imtum ta S3 su 4" ekranu :) Butu ir pas ji kas nors
blogai, artai tai touchwiz ne kaip sense artai korpuso plastikas
netinkamos spalvos o gal apskritai korpuso kampai ne tuo radiusu
uzapvalinti :)

Anyway, jei tau visi "negrazus", tai ner ko verkt, kad tu rageliu
apskritai nera. Kaip matai - ju yra.

--
kthxbai.