Tema: Re: Android vs iOS
Autorius: padugne
Data: 2013-01-29 11:20:12
On Tue, 29 Jan 2013 09:19:15 +0200, Aladdin wrote:

> Na S3 tai daugiau maziau pagal konstrukcija tinka, kaip ir touchwiz. Gal
> tik toks nusiskundimas kad per plonas jis, pastoviai toks jausmas
> kankina kad ismesi. Bet su 4" tikrai toki paimciau. Kazkaip ir toliau
> pastebiu kad geriau zinai uz mane kaip as elgciausi:) Gal kokiu bureju
> isidarbink, bus papildomas uzdarbis?

Yra temu kuriom ifanai yra lengvai nuspejami, ir be burejo skillzu :)

Cia tas pats kaip kokio nors mbforumo nario su istatuiruota zvaigzde
paklaust kuom jam netinka audi ar bnv. Irgi bandys "racionaliai
pagristi", kad jie nieko tinkamo negamina todel praktiskai nelieka
pasirinkimo :)

Tai as ir sakau :)

--
kthxbai.