Tema: Re: Android vs iOS
Autorius: Korke
Data: 2013-01-29 16:23:02
On 2013.01.29 09:23, Aladdin wrote:
> Beje jei jau kaip vaikuciai dziaugiames tokiais straipsneliais, kuriuose
> tikrai yra tiesos, galime pasiskaityti ir tokiu:
>
> http://faceit.lt/2013/ios-gera-ir-brangi-android-bloga-ir-pigi/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+faceit_lt+%28FACEIT.LT+-+IT+Naujienos%29

bet tai kokia gausa praktiniu pavyzdziu straipsnyje pateikta, negaliu
net atsistebet, nu tiesiog juodai suvarto mano bet kokia sugalvota
norima ivykdyti funkcija droid'e, kad ios'e tai veikia geriau ir patogiau.
straipsnis apie os'a, o visa kalba, kad iphono neiperka del to ios'as
yra axujenai... Kazkaip ten "redaktorius" ar kas ten nuomone pareiske,
kalbejo ar apie os'u gerumus ar apie hardwaru ant kuriu jie sukasi gerumus ?