Tema: Re: HTC Incredible - kaput
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2012-04-01 00:15:59
On 2012.03.31 13:17, padugne wrote:

> HTC Desire turejai LCD ar AMOLED varianta?

Ot ir negaliu tiksliai pasakyti. Galvočiau, kad Desire S buvo su AMOLED,
kažką girdėjau, kad vėliau su LCD jau darė, daug nesigilinau, galiu ir
klysti. Rodė tvarkingai, dirbo gan sklandžiai. Labiausiai trūko vietos
appsams, kaip pirmam mano Androidui ir šiek tiek stabdė, kai jau
įpratau. Incredible ir tai išsprendė.

> Seip tame RAZR gyvena Samsung SAMOLED ekranas ir tai ka nupasakojai labai
> panasu i tipiskas (pentile)AMOLED problemas.

Aišku. Totaliai nežavi.

> Trukciojimai tai cia jau motoroleriu MotoBlur specifika. Juos uz tai (ir
> uz kitus "pagerinimus") praktiskai visi deda i suns dienas, bet jie
> vistiek uzsispyre bando buti "kitokie ir nepakartojami".

> Velkom tu ve nju vorld. Naujuose HTC atrodo irgi nebeissiima.

Kas nepatiko HTC One X - 4.7" visgi jau per daug dabartinėms užduotims,
HD rezoliucija - ok, fainai, bet nebūtina.

> Tejp. Noshke beje irgi liudnuva, net jei ka nors ir darytu androidui.
> Seip reikalai gali ir apsiverst jei dabartiniam CEO nuridens galva.

Aš tai už gerai pagamintą Androidinę Nokia. Pirkčiau. Bet laukti metais
neketinu :-)