Tema: Re: HTC Incredible - kaput
Autorius: Mudyla
Data: 2012-03-30 14:18:05
Baterija nera labai gyvybinga arba tik man taip atrodo po Nokia. Bent jau as
kraunu kasdien. Tik savaitgaliais kartais ilgiau atlaiko.

Vidutiniskai per darbo diena naudoju ji taip:
~30min-1val zaidimai,
1-2val muzika,
~30min-1val internetas,
visada ijungtas wi-fi,
kelios minutes pokalbiu ir keli sms. :)

Kazkada pamirsau pakrauti ji, tai su likusiais 30% dar viena diena
pratempiau, bet tik truputi zaidziau ir interneta ziurejau.