Tema: Re: HTC Incredible - kaput
Autorius: padugne
Data: 2012-03-31 13:17:24
On Fri, 30 Mar 2012 22:52:17 +0300, sansas | pix.lt wrote:

> Žodžiu teip, čiupinau tą RARZ'ą Akropolyje Vilniaus Tele2 skyrelyje. Nū
> pagaminimo kokybė, tarkim ne HTC, bet tikrai geriau, nei Samsung (mano
> nuomone). Tas jo plonumas keistas, bet labiausiai nuvylė ne tai, o jo
> tikrai tragiškas ekranas: matosi pikselių juostelės
> vertikaliai-horizontaliai, kažkokie taškai nevienodai iššviesti. Arba
> tiesiog brokas, arba kažko aš nesuprantu, nieko panašaus nemačiau nei
> HTC Desire, nei Incredible S, na, po kokių trijų-keturių metų HTC Touch

HTC Desire turejai LCD ar AMOLED varianta?

Seip tame RAZR gyvena Samsung SAMOLED ekranas ir tai ka nupasakojai labai
panasu i tipiskas (pentile)AMOLED problemas.

> pradėjo mesti juosteles nuo laiko, bet tai suprantama... Reakcija į
> lietimą su mini trūkčiojimais. Nuėjau iki Bitės salono, pačiupinėjau HTC

Trukciojimai tai cia jau motoroleriu MotoBlur specifika. Juos uz tai (ir
uz kitus "pagerinimus") praktiskai visi deda i suns dienas, bet jie
vistiek uzsispyre bando buti "kitokie ir nepakartojami".

> Sensation XE iškart širdis atsigavo. Jo tik durnas priėjimas prie
> baterijos, keistai jis ten taip atsidaro visas, įtarimas, kad laikui
> bėgant prisirinks nemažai dulkių. A, dar kas nepatiko, kad pas tą RARZ'ą
> baterija integruota, neišsiima.

Velkom tu ve nju vorld. Naujuose HTC atrodo irgi nebeissiima.

> Sakau Motorolai šitam ne. Samsung'o nei vieno irgi nepavyko padoraus
> rankose palaikyti. Nokia su Androidu nedraugauja, tai lieka tik HTC,
> Sony? Liūdnuva bišky...

Tejp. Noshke beje irgi liudnuva, net jei ka nors ir darytu androidui.
Seip reikalai gali ir apsiverst jei dabartiniam CEO nuridens galva.

--
kthxbai.