Tema: Re: Q: Androido vanilla ir OEM'o aplikacijos
Autorius: padugne
Data: 2011-08-23 20:29:50
On Tue, 23 Aug 2011 08:12:55 +0300, Vasaris wrote:

> O tai čia visiems jų naujiems aliofonams būdinga? Gal kas nors juos
> skerdžia ir mato, koks čipsas stovi?

Cia budinga galaxyS ir jo modifikacijom. Chipas ten panasu kad ju.

> Tu čia apie jų namudę "sasają"? Ar kažkas daugiau?

Nevien. Man nepatinka kurlink tas S2 evoliucionuoja. Visu pirma,
nevirskinu AMOLED. Po to nevirskinu "deshovu" zumzungo korpusu kurie ne
tik kad skleidzia piguvos aura bet ir momentaliai apsibraizo.
Dar nevirskinu to, kad neziurint i monstriskus gabaritus (4.3" man
asmeniskai jau overkillas) ir edru ekrana jie vardan niekam nereikalingo
plonumo aukoja batareikes talpa. Koks ten skirtumas ar ta lopetele 8mm
storio ar 9mm? Kai subinej ji vistiek sustoreja iki 10 artai 11mm.

Dabar va vienu metu paimi HTC Nexus1 ir Samsung NexusS ir supranti kur
tikras daiktas o kur deshoffke.

> Tai žada. O kada LR būna? +2/3 mėn.?

Niekas nezino, klausk savo retailo :)

--