Tema: Re: Q: Androido vanilla ir OEM'o aplikacijos
Autorius: padugne
Data: 2011-08-22 21:25:19
On Mon, 22 Aug 2011 11:13:50 +0300, Vasaris wrote:

> O tai GPS jie vis dėl to kaip nors sutaisys, ar čia maždaug ta pati
> istorija kaip su kiniečių pirmaisiais Sirf'ais - čiulpia, nepataisomai
> prie kai kurių aplinkybių, o jei ir yra fiksas, tai kitajozas net
> nepagalvojo apie metodiką kažką nuflashinti. Ala nusipirkai - pats
> kaltas, kvaily!

Manau zumzungas nejudins pirsto. Galbut netgi koks nors hardwarinis
reikalas, nes ten ju vietine sriuba. Bet ner taip kad visiskai nedirbtu.
Tiesiog navigacija net ir plyname lauke kas niolika minuciu pareiskia,
kad GPS konekshn lost. Po to vel susiranda. Tai jei navigacija
nepranesineja tai ir nepastebesi kad minute vaziavai be jos.

> Ačiū tau už komentarą. Nes man panašus vaizdas susidarė ir desperacija -
> ką daryt??? Gal, aš, atsilikėlis, kažką pražiūrau? Nes tas upgreidas ir
> taip jau klaikiai atidėliotas krizinėmis sąlygomis. Dabar bent jau
> paguoda dar kelis mėn. palaukti.

Tiesiog pataikei ant "technologinio luzio". Kadangi visi tie ruggedized
dalykai yra maza rinka, o ir enterpraizo kustomeriai neskuba visko verst
aukstyn kojom, tai ir devaisu dar neatsirado. Bet kad jau praktiskai
neber kur trauktis, mazaminkstis gi kaip visada ispilde savo iskilminga
pazada "You'll see us continue to invest in our Windows Mobile 6.5
offering".

> SE=WinPho? Aš bent kol kas nerandu per gsmarena.com tokio su IP67 arba
> +/- panašiai.

Nea, SE jau kuris laikas 100% androidas.

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperia-
active?cc=gb&lc=en

> O kodėl?

Vystosi i _man_ nepriimtina puse. Kitiem gal ir patinka :)

> Bet tai pagal situaciją iki Kalėdų ir co juk nieko daugiau ir
> nebenusimato... Beje, jeigu pasižiūrėtum Tegra procų numatomą vystymosi

Zumzungas lapkriti zada apsivaikuot. Plius panasiu metu iseis sekanti
androido versija.

> Ane?

http://lifehacker.com/5800425/google-and-hardware-manufacturers-promise-
android-software-upgrades-every-18-months

> Bet tai čia ne upgreidai. Čia "updeitai". Klausimas daugiau 1.x => 2.x
> => 3.x => 4.x ir t.t.

Versijos numeriai yra viso labo mazai ka reiskiantys skaiciukai. Ka
nesenai labai akivaizdziai pademonstravo mozila :)

Tarp 2.1, 2.2 ir 2.3 nutiko labai reiksmingi pakeitimai.

> Tai manau ~3-4 mėn. ir paaiškės.

Per tiek laiko guglius dar nespes gauti savo pirkinio palaiminimo is
visokiu federaliniu biurokratu. Taip greit turbut dar nepaaiskes.

> Čia viskas priklauso nuo to, ant kiek bugova pirma revizija ir ar gauni
> normalų changelog'ą. Jeigu gauni - gali atsirasti atitinkami motyvai.
> Ypač jeigu yra koks management'as, kuris visiškai pasaugo vartotojo
> duomenis ir nustatymus, o perdiegimas "skaidrus" vartotojui.

Tai ir nuostabu, ner updeitu, ner changelogu, ner ir motyvu :)

> O tai garantijos kiba už Atlanto? :-)

Garantijos vietines. "Metimas i siena" vyko grynai mentalineje
plotmeje :)

--
kthxbai.