Tema: Re: Q: Androido vanilla ir OEM'o aplikacijos
Autorius: padugne
Data: 2011-08-22 10:09:03
On Mon, 22 Aug 2011 01:00:52 +0300, Vasaris wrote:

> Tipo. Aš bemaž pinigus už konsultacijas mokėt pasiryžęs. A tobiš nebėra
> laiko sekti, kas kiekvienoj IT rinkoj darosi. Arba iškart galima
> užsakinėt baltų bilietų kašiką...

Pazistamas jausmas. Cia turbut todel kad senstu :)

> Noriu pamiršti. Bet patirtis su zumzung ir WM 6.x - klaiki. Todėl
> pamiršti kaip ir neina.

Bent jau anie tai jau pakankamai (>metai) ilgai rinkoje ir be GPS beigi
dar keletu smulkmenu niekuo labai blogu nenuskambejo.

> Babkės nebaisu, jeigu ne rytietiška šizofrenija.

Kad kol kas nelabai yra pasirinkimo, nebent jobso shizofrenija arciau
dusios :)

> Svarstytinas variantas. Matai pas mane pusei kontoros reikalavimai
> "nenuskandinamiems, nesudaužomiems, nesutrinamiems". O čia gausi, kad
> teks laukti arba motorolos defy, arba zumzung S5690. Abu kol kas tik

Tai cia busim nelaimes draugais, as su tokiais nenuskandinamais paprastai
darbe ir turiu reikalu. Va vienas klientas kaip tik nori pakeist savo
800vnt dumbfonu bet pirkt tikru ruggedized nenusiteikes. Plius nelabai
yra ir ka, dabar naujai lipt ant visokiu symbol/textronic ir pan su WM6
nelabai yra prasmes. Zodziu dabar tenka ikalbet "dar truputi palaukt" nes
ner ka patart.

Kaip bus su motoroleriais - nezinia, viskas priklauso nuo gugliaus
politikos. Plius jie gi pasitrauke is daugelio rinku, nezinia ar vis dar
parduoda ant lietuvos.

Dar turi pasirodyt outdoorinis SE su didele skyle virvelei. Irgi
svarstytinas variantas.

Seip iphone tada gali pamirst, jie niekada nebuvo outdooriniai ir vargu
ar bus. O fragmentuot uki skirtingom platformom tai nu nx...

> "ant brėžinių". Kontoriniam planktonui aišku šitie tinka, bet gal reikės
> pasižiūrėt ir į flagmanus. Klausimas toks įdomus - kokie šancai gauti su

Su flagmanais siuo metu striuka, va pats ziuriu ka nusipirkt sau
privaciai ir nieko nerandu. GalaxyS2 mano nuomone gaidIs, HTC Sensation
turi ta baisu touchflo. SE flagmanas mazdaug mineto "pasenusio" galaxyS/
htc desire1/Nexus1/NexusS lygio. Motorola turi Atrix, bet jis irgi
gaidIs. Zodziu ner ka pirkt.

> tavo minėtais vs. flagmanai dėl upgreido į naujesnes OS inkarnacijas? Ar
> čia todėl, kad zumzung ir ne google vanila - pamiršti apskritai
> upgreidus (juk reikia vargšus kiniečius pašelpti kasmet)?

Tuos outodorinius vistiek per metus-du isdauzys, tai mazai skirtumo :)

Del upgreidu guglius OEM'us buvo isprievartaves viesai pasizadet
updeitint 18menesiu po isleidimo. Bet tai sakem ant vandens. Zodziu
niekas nezino. Bet zumzungas lyg ir stengiasi upgreidint, va daugiau nei
metu senumo GalaxyS is 2.1 upgreidino i 2.2 ir dabar jau i 2.3. Panasiai
stengiasi dar HTC na ir zinoma pats guglius.
Idomu kas nutiks su motorola. Ju updeitu politika iki siol oficialiai
ciulpe, bet dabar gal pasitvarkys.

> Upgreido aspektas? Ar čia su zumzung pamiršt?

Updeitai pas juos kol kas lyg ir nieko. Kita vertus, ar enterpraize tie
updeitai tokie jau labai idomus? Sudelioji komplekteli, istestuoji ir
paleidi i gyvenima. Ir iki sekancios revizijos nekisi nagu.

> Čia tipo padirbėjus kaista? MKN, nieko keisto. Jeigu naudoji aktyviai,

Cia tipo guledamas dekle kaista, 3 valandos ir batarke nuo 100 nukrenta
iki 0. Ir daryk ka nori, px yra sim korta ar jos nera. Gali isjungt -
ijungt. Vienintelis sprendimo budas - totalus resetas su visu duomenu
praradimu. Bo jei atstatai itunes backupa tai vel kaista :)
Jau keliem skirtingiem telefonam buvo taip nutike.

Ir kadangi tai apple tai jokiu sansu paziuret kas konkreciai ten
sugriuvo. Arba dirba ir dziugina arba nedirba ir belieka mest i siena.

Dar neretai pasitaiko, kad uzkvailioja triuksmo slopintuvas. Tada daraisi
vis tylesnis kol pasnekovas visai nebegirdi. Atjungt zinoma neiseina.
Viena daugiau telefonuojanti galop taip uzkniso, kad "mete i siena" ir
dabar vaiksto su SE xperia neo.

> vadinasi CPU sukasi, baterija alinama. Niekur nesidėsi. Nors man yra
> buvę bajerių su winmo, kad protui nušokus CPU varo ant max. ir telefonas
> dėkle lydosi. Tik resetas padeda tokiu atveju, nepriklausomai nuo to,
> kad OS veiksni.

Tai pas WinMo siuo klausimu apskritai bardakelis, ten belekas gali
beleka :)

--
kthxbai.