Tema: Re: Atsiliepimų apie HTC HD2 + Android
Autorius: lllll
Data: 2011-08-23 12:42:13
Man parsiunčia, bet nesuinstaliuoja. Kai pradeda instaliuot į aparatą,
pasako, kad "ERROR [294] INVALID VENDOR ID", iš serijos atsiprašome,
nepavyko. Taigi sudėjau nuorodas, į kur patenku...
Sorry, nors ir blondinė aš, bet dar ne tiek durna, kad neatskirčiau, kada
errorą meta instaliuojant, o kada parsisiųst nepavyksta :)

lllll

"DanijasDub"  wrote in message news:j2vs23$i0k$1@trimpas.omnitel.net...

O tu paspaudi ant nuorodos "LINK 1"----> World Wide English (WWE)
3.14.405.2 - Direct Link 1 sitoj nuorodoj
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=623283 ir ar esi
uzsiregines XDA???
"lllll" <mail@freemail.lt> wrote in message
> Iš ten ir siunčiausi, tuomet teko patekt į
> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=5320301 , tada į
> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=609477 , o ten taip pat
> paminėta, kad "NOTE: If you have Vista or Windows 7, update WMDC to v6.1
> *HERE* first"
> Todėl ir sakau, kad knisimosi yra :)
>
> lllll
>
> "DanijasDub"  wrote in message news:j2tri0$gep$1@trimpas.omnitel.net...
>
> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=623283
> visi oficialus rom
> "lllll" <mail@freemail.lt> wrote in message

>>> versija (nors man ji siek tiek bugavota bei neisdirbta iki galo)
>>> 100% palyginus WM ar Americanandroid, net tikra android aparata Xperia