Tema: Re: Atsiliepimų apie HTC HD2 + Android
Autorius: lllll
Data: 2011-08-22 20:38:13
Apie savo aparatą nežinau, pirkau naudotą 2 dienas, garantijos taip ir
nesusitikom perduot, dabar jau vis tiek nebegalioja.
Bandysiu ir aš čekišką ryt, buvo labai šviežiai po išleidimo pirktas ir kiek
suprantu, įmonės - vadinasi, iš oficialaus tiekėjo kažkokio, greičiausiai,
Omnio :)

lllll

"Caponi"  wrote in message news:j2ttf1$ivj$1@trimpas.omnitel.net...

wmdc versija nelabai ka bendro turi su tuo ar bandomas sukist ROM'as
oficialus, ar ne.
O del s/n, tai jei tikrai zinai, kad tavo aparatas brandintas, tada be HSPL
neapsieisi (zinoma, jei nera to operatoriaus modifikuotos versijos), bet jei
tavo s/n neprieme htc.com, dar tai nieko nereiskia - pas HTC yra kazkokia
debiliska tvarka, kad noredamas oficialu ROM'a nusisiurbt turi atspet kokios
salies saite ta s/n reikia suvesdinet - bent maniskiam is Omnio imtam
aparatui tiko cekiskas puslapis :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi