Tema: Re: Atsiliepimų apie HTC HD2 + Android
Autorius: lllll
Data: 2011-08-22 17:22:45
HTC.com nepriima s/n (atseit, brandintas), susiradau ROM be s/n, bet
nesudeda, panašu, kad lockintas CID, reikia dėti HSPL, o tam tikrai win
versijai dar reikia updatint wmdc... niu žodžiu, yra pasiknisimo.

lllll

"DanijasDub"  wrote in message news:j2tjsa$2r4$1@trimpas.omnitel.net...

Atsisiuk tiesiai is HTC.com ten yra veliausias ju romas 3.14 jo radio
palaiko android nes yra 2.15 to pilnai pakaks pabandyt americanandroid sd
rom taciau jei noresi nand miui rom tau ji reiks atrakint hspl...