Tema: Re: Atsiliepimų apie HTC HD2 + Android
Autorius: lllll
Data: 2011-08-18 16:47:01
Dėkui, pabandžiau porą, bet per pusvalandį neužsibootina... gal ir
nesiterliosiu.

lllll

"Vaidotas"  wrote in message news:j2i4cm$pjv$1@trimpas.omnitel.net...

Naudoju sita dabar. Jokiu bedu.
Norint instaliuoti, reikia ispakuoti parsisiusta archyva, perrasyti ji i
savo SD kortele ir paleisti du failus. Viskas. Tu jau turi Androida po 10
min. Isjungi ijungi ir vel turi WM. WM niekus nedingsta, nesusigadina niekas
ir pan. Tik Androidas papildomai uzima pora GB vietos korteleje. Bet kada
gali paleisti, pakeisti kitu ir t.t.

Sitas irgi labai geras Androidas, bet be Sense 3
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=957652

Sense 3 tai nauja naujojo HTC Sensation aplinka - saldainiukas akims.

O sito laukiu v10, dabartine v9 truputi bugova:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1038694