Tema: Re: Q: Androidas ir privatumas/konfidencialumas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-21 22:06:31
"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:j2rc1l$572$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu ka pvz. paprasciausias variantas kuri su konfiguracine utilitka profilius ifonams per kuriuos galima ivairias galimybes apriboti,
> kad ir instaliuotis pacius apps'us per app store. Per profilius gali pristatyti klientu sertifikatus, prekonfiguruoti wifi, apn,
> exchange saskaitas ir t.t. Paskui aptarnaujantis personalas tik ismeto tuos profilius i telefonus ir ciki viskas.

Bet tai čia daugiau ala IntelliMirror, o ne GroupPolicy ir tuo labiau ne NAP'as.

> Sudetingesnis
> variantas naudoti apple PI, kuri tuos profilius automatiskai ir akimirksniu gali i telefonus sumesti ar isinstaliuot. Dar didesnis
> variantas treciu saliu produkcija, kuri kainuoja, va jau cia ir android'as lyg ir palaikomas.

Tai apie ką ir šneka - vos tik nori daugiau, iškart nebe 0 zonoj...

> Na ir musu atveju android'as dar atpuole
> ir del to - kad neturejo normalaus kliento juniper'iui.

Pala, pala. Ką reiškia "kliento"? Ar čia pas tave tokia politika, kad VPN paremtas ne atvirais (arba bent jau pripažintais) standartais?

> Paskui is bandymu patirties - bandem visokius webmail solution'us dar, kol
> exchange dar neidiegtas, tai iOS daug smagiau ir sklandziau standartiskai susitvarko su visokiais prikabintu failu formatais. Kol kas
> man iOS daug labiau imponuoja, nors ir turi nemazai debilisku ribojimu negu android'as, nors turiu ir ta ir ta.

O kam tau webmailas? IMAP blogai? Vis vien dabar arba puslapiai prisitaiko prie tuo metu populiariausių naršyklių, arba rūko kamputy...

Matai, man susidaro vaizdas, kad mes kalbame maždaug apie 6:4 situaciją, o gal ir 5:5, įvertinus visą platformą, o ne tik jos dalį.