Tema: Re: Q: Androidas ir privatumas/konfidencialumas
Autorius: padugne
Data: 2011-08-15 20:59:53
On Mon, 15 Aug 2011 13:29:57 +0300, Vasaris wrote:

> O šitas LT veikia? Bent jau mieste?

Turetu veikt, kodel gi ne. Tik mano paranojos lygis neleidzia tuo
naudotis todel pats nebandziau :)

Dali informacijos surinko streetview gugliamobiliai, dali sunese
juzeriai. T.y. jei naudojiesi situo servisu, tai guglius gauna tavo GPS
koordinates beigi aplinkinius bokstus/wifi stotis. Tuo budu gali
patikslinti savo duombaze.

> Tai puiku, to užtenka.

Bet reikia testuoti su tavo konkrecia sistema. Nes kartais pasitaiko
visokiu juokingu kombinaciju kurie dirba netaip kaip nori.

Net pas pati mazaminksti grynai jo rutu darzelyje ir taip ne visos
exchange versijos vienodai gerai dirba su ju mobilkem.

> Dabar dar vienas klausimas - tarkime winmo buvo tokia stebuklinga
> aplikacija kaip spbbackup. Kur galėjai ramia dūšia nukočioti visą
> prietaisą su nustatymais, duomenimis ir aplikacijomis į 1 failą, o iš jo
> po to viską atstatyti nepriklausomai nuo scenarijaus: praradai duomenis,
> praradai prietaisą (ar šiaip naujas prietaisas), ar ROM upgreidas. Nes
> yra buvę atvejų, kada išgelbėta ne viena darbo vieta per 1 valandą -
> tiek kiek reikia nupirkti naują telefoną ir atstatyti backup'ą.
>
> Kaip su droidu čia?

Guglius siulo savo globalu backup API. Jei appsai parasyti kaip priklauso
tai juos galima per ji nubackupinti. Jei ne tai tada belieka saviveikla
ir visokie titanium & co.

ROM'u updeitai problemu nekelia, jie duomenu negadina.

Bet siaip siais laikais tai mazai ka dominanti tema, nes vistiek visi
duomenys guldomi i "debesi". Savo privatu korporatyvini arba seip pas ka
nors nuomota tipo dropbox.

> O tai symbianui visai amen? Ką noškė dės po kokių metų į savo aparatus?

Visai ne faktas, kad noske po kokiu metu bus dar gyva tokioje formoje
kaip dabar. Jie nuo rudens pilnai pereina prie WinPho, o Symbiana nuzude
dar vasari. Bus dar vienas vanilla WP gamintojas salia zumzung, LG, HTC
ir t.t.
Seip dar isleis keleta Symbian modeliu kuriu projektai jau buvo pernelyg
toli nueje ir tuom viskas pasibaigs. Panasiai kaip kad tai nutiko WM, uz
vairo gi tie patys zmones.

> O su upgreidais kaip nusimato? nes kaip matau pagal wiki, tai nusimato
> kažkoks branduolių ir OS suliejimas. Ar čia reiktų suprasti, kad 2.x
> prietaisams tikėtis gauti 4.x - be šancų? Apskritai smalsu - kaip su
> upgreido galimybėmis? Ar čia priklauso nuo OEM'o, ar viską gali gauti iš

Anot gandu jokiu techniniu problemu nera, bent jau gugliaus nexus S
(dabar 2.3.4) zada gaut upgreida i 4.x

Seip tai labai slidi tema. Zaidime dalyvauja 2-3 dalyviai: Google, OEM'as
ir neretai Telekomas.

Guglius padaro nauja versija (visiems), tada OEM'as integruoja savo
specifinius draiverius beigi "navarotus" ir tada viska duoda telekomui
kuris "testuoja". Kai telekomas pasako OK tada minetas upgreidas
paprastai OTA budu nukeliauja pas juzerius.

OEM'ams tai suprantama nera itin prioritetinis reikalas, jie mieliau
parduotu nauja modeli :) Siuo atveju geriausiai tvarkosi HTC ir zumzung.
Motorola bent jau iki siol neblizgejo, bet kadangi guglius ja nupirko tai
gali buti kad radikaliai keisis.
SE anksciau neblizgejo, bet iskilmingai pazadejo susiimt ir tvarkingai
upgreidint. Kiek tu pazadu laikysis - neaisku.
LG panasu kad mala shuda, Optimus 2X kaip ir tu topinis modelis, bet iki
siol turi rimtu nesuremontuotu bugu (nuo geguzes).

Seip geriausi sansai yra perkant pacio gugliaus Nexus modelius. Tada
upgreidus gausi vienas pirmuju ir tuo paciu isvengsi visu tu gamintoju
brukamu "enhancmentu" kurie bent jau mane asmeniskai daugiau nervina nei
dziugina.

> googlo? Dievaži nebesinori tokios situacijos, kada gauni telefoną su
> bug'ovu OS ir po to OEM'as išvis tyli. ROM'ų ieškojimas, kurie veikia

Rimtu bagu pas pati androida seip paprastai nebepasitaiko, gugliaus kodo
kokybe panasu kad nebloga. Daugiausia problemu su OEM draiveriais beigi
radio firmwaru ir ce be paciu OEM'u niekas daugiau nepades.

> užkala, nes viename vienas veikia, o kita pagadinta ir atvirkščiai. Ir
> beje - upgreidinant duomenims/apsams amba? Backupintis ir instaliuot per
> naują?

Duomenis/Appsams paprastai nieko nenutinka.

--
kthxbai.