Tema: Re: Q: Androidas ir privatumas/konfidencialumas
Autorius: padugne
Data: 2011-08-18 09:34:39
On Thu, 18 Aug 2011 08:03:30 +0300, Vasaris wrote:

> Ta prasme googlo servisų replika privačiam verslui SAVO serveryje?.
> Įdomu, įdomu...

tai uz pinigus guglo servisus galima nusipirkt ir pas pati gugla kur jis
nesnipineja. Visaip sertifikuotus ir t.t.

Bet as turejau omeny kitus groupwaro sprendimus, kurie yra dalinai
komerciniai, dalinai opensource ir leidzia pas save "namie" pasigamint
privatu debesi.

> Matai, klausimas, ne kas išgyvens, o kas bus lyderis :-) Juk renkantis
> "žmoną", tai pasirenki ir "gimines" - visą apsų marketą.

Sito kol kas niekas nezino. Jei rinktis pagal appsus tai vienareiksmiskai
iOS arba Android. Is technines puses iOS turi labiau islaizyta vartotojo
interfeisa, androidas man labiau patinka "architekturiskai" beigi
potencialiai saugesnis.

> Pasižvalgius į:
> http://www.boerse-frankfurt.de/EN/index.aspx?pageID=35&ISIN=FI0009000681
> 10 metų statistiką - baisiau nebūna. Bet čia aš nesutikčiau, kad vien
> tik vadovavimo pasėkmė. Vis dėl to rinka 2006-2008 metais buvo
> perkaitusiame pike, o dabar bus tikra ilgalaikė, ir daug kam skausminga
> korekcija.

Na, be beprocio uz vairo jie bent butu isvenge siu metu niurko zemyn ir
mazdaug tabaluotusi ten kur buvo pernai. Plius jiem niekas netrukde
isleist ir WP7 ir Android, kaip kad daro visi siauraakiai. Arba susimest
su HP/Palm kurie tipo iesko draugu. Arba pagaliau isleist Meego, minetas
N9 kuri nokia tipo isleido (nes matyt pasizadejo interliui) bet jokiais
budais nenori pardavinet atrodo visai neblogai.

Zodziu tai kas ivyko nebuvo visiskai neisvengiama.

> O nebrandintus kaip geriausia įsigyt?

Laisvam pardavime. O ne parejusius is visokiu Vodafonu ir t.t.

> tai tie "jeigu" ir pradeda pjaut su laiku...

Na, nuzudem savo europietiska/amerikietiska pramone ir dabar esam
priversti gyvent su aziatiska. Nieko cia nepadarysi.

Gal guglius vel ka nors padarys is motorolos. Tiesa nesu tikras kiek tos
motorolos R&D vis dar like europoje ir kiek sprendimu realiai priimama
kinijoje.

> šito jovalo pas zumzungus pilna. ir ne tik su radio f/w, bet it bt/wifi
> steku. Knisa, kada prietaisai 4'ių 0 zonoj ir nėr fiksų oficialiai, o su
> laužtais rom'ais loterija.

I HTC lauztu romu nebeidesi :)

> bet tai vėl - nėra SD kortos lizdo...

Taigi saugumo privalumas. Kita vertus, to SD lizdo realiai nera nei
vienam smartfone. Nes jo vistiek niekas nevartoja toje subineje kur jis
paprastai buna ikisamas. O kadangi po 100 nuemimu/uzdejimu dar issimala
ir batarkes dangtelis tai as jo apskritai stengiuosi nejudint.

Va pasiziuri i noshke E50 ir jos microsd sloto sprendima ir "pasidaro
graudu". Nors ir tai dar nevisai idealas, senobinio sony clie kortos
slotas dar geresnis. Bet jau beveik...

--
kthxbai.