Tema: Re: Nuostabusis Omnitel "Asmeninis" planas ( 55% klientu jis nepatrauklus ) + Delfi partneryste ( arba perkama zurnalistika )
Autorius: Unknown
Data: 2009-03-24 02:08:44
"> Man nesuprantama savoka "kartais buna saliskas". Skamba panasiai kaip
> "biski nescia". Arba saliskas arba ne."

O man suprantama  :-)  Juk pats klausei ar as pastebiu tendencija, kad Delfi
daznai nuslepinetu arba pateikinetu akivaizdziai vienos pakraipos
straipsnius.
Atsakau - nepastebiu, todel negaliu vadinti Delfio "salisku". Bet sis
konkretus atvejas ivyko, todel dabar galiu sakyk, kad "kartais" ( na "si
karta" ) jis buna saliskas, kaip "saliskuma" suprantant informacijos
paslepima nuo skaitytoju.

Nors po Ursus pateiktos nuorodos (
http://kauno.diena.lt/dienrastis/lietuva/-bite-dar-karta-igele-omnitel-208062
), aisku, kad Delfi ne tik paslepe straipsni, bet ir padare grubia klaida
paskelbdama, jog apklausa uzsake Omni, nors tai buvo Bite. Kad suklydo
Delfi, darau isvada is to, jog Kauno diena mini konkretaus informacija
suteikusiu Bites darbuotojo pavarde, kai Delfi - jokiu pavardziu.

Bet jei straipnis pasalintas del tos klaidos - kodel taip pasielgta ? Kas
trukde tiesiog imt ir istaisyt ? Juk tai ne kokia spausdintine info, kuria
atspausdino, isplatino, o pastebeje klaida jos jau nebeistaisys, nebent
kitame numeryje ides paneigima.

Trumpiau tariant kaip ten bebutu ( ar "nupirko" Omnis Delfi ar jis pats taip
pasielge del mums nezinomu priezasciu ), faktas lieka faktu - straipsnis (
su klaidinga info ) buvo paskelbtas, o paskui pasalintas. Nors pakako tik
pataisyt klaidas. Ir tai Delfiui garbes nedaro.

"> Fakta tu pateikei, bet jo vertinimas pas tave oi kaip saliskas. Kad
> ivertintum fakto ivykymo priezastis tau tiesiog truksta objektyvios
> informacijos, "

Taip, mano vertinimas subjektyvus. Taip, jis remiasi ta info, kuri man
prieinama. Ar galetu but kazkaip kitaip ?

"kurios trukuma bandai kompeksuoti savo asmeniniais
> isitikinimais ir nuotaikomis. Del to ir siulau pasiziureti kartais i
> veidrodi, arba pateikti kazkoki rimtesni savo nuomones pagrindima ;)"

Pazvelgus i veidrodi ta man prieinama informacija kazkaip pasikeis ? Kaip tu
supranti "rimtesni nuomones pagrindima" ? Man paskambint i Delfi ir paklaust
ar ju kartais kas nepaitakojo ?  :-)  Ar gal Zabuliui parasyt i
az@omnitel.lt ?  Bet taigi pats zemiau rasai, kad meluoti yra Zabulio
darbas, tai koks skirtumas ka jis ar jo spaudos atstove pasakys. Is kur tada
imti info "rimtesniam pagrindimui" ?  Kreiptis i VSD "reikalauju istirt kur
dingo Delfi straipsnis !!!"  :-)

Galva zmogui duota ne tik, kad i pilva neprilytu, bet ir kad isvadas
sugebetu pasidaryt, subjektyvias aisku, nes pilnai objektyvias tai tik
Dievulis mums padarys ...

> Gal ir propagandistas, sunku pasakyti.. nera sioje vietoje argumentu, o
> tik dvi nuomones. As kai neturiu kazko svaresnio, skaitau kad tai
> atsitiktinumas. Nebent, kaip jau minejau anksciau, gali pateikti faktus
> kad tai daroma reguliariai.

Jei tave viena karta apgaus, tu is to nepadarysi jokiu isvadu ( "ai, gal
atsitiktinumas" ), reiks dar bent tuzino apgavysciu, kad pradetum pastebet
"kazkokia tendencija"  :-)  Siais laikais turetu but sunku gyvent su tokiu
poziuriu, kai broliu lietuviu nacionalinis sportas yra "isdurk artima savo,
kol jis taves neisdure" ...

"> Be abejones svarbiausia yra ne kazkoks atsitiktinis atvejis, o
> tendencija. Vieno straipsnio tikrai negana. Tikrai kulturingas ir
> nusipelnes zmogus gali isgeres viena karta gyvenime atsitiktinai nusimyzti
> ant prezidenturos. Netgi po tokio veiksmo jis isliks kulturingas ir
> nusipelnes.
> Taciau jei zmogus ten myza reguliariai apie jo kultura patylesiu. Negi abu
> zmones vertinsi vienodai?
> Apie ziniasklaidos itaka siuo atveju nekalbu."

Taip, visko nutikt gali ir kulturingam. Skirtumas tas, kad issiblaives jis
apgailestaus + atsiprasys ( na jei bus ko atsiprasyt ).
Bet cia mes aisku apie kulturinga kalbam, ne apie Zabuli  :-)

> Tai vistik svarbi tendencija?????

Kaip jau sakiau, dar ne tendencija, bet minetas faktas sudaro jai prielaidas

> Tai sakyciau toks jo darbas ir jo kaltinti nera uz ka.

Melavimo ziurint i akis ir nutaisius didziai ismintingo verslo genijaus
snukeli, nelaikau norma, todel ir tariau Omniui Ate !

> Tai tu bandai visiems irodyti kad PR'as turi buti "teisingas" ir
> "nemeluojantis"?? Nori kad Zabulis iseitu i LNK geriausiu laiku ir visiems
> pranestu kad jie meluoja sakydami kad tas planas geriausias??
> Man tai juokinga :)

O jis galetu taip padaryt ?!  :-D  tipo kaip Jim Carrey'is filme Liar Liar ?
Na, tada ji trubut pradeciau gerbt  :-D
Siaip aisku, kad ne, nieko gero is jo nebesitikiu.

> Tai raso prasyma atsisakyti paslaugu. Jei negali ar nenori - vadinasi
> omnitelis pasieke savo tiksla.

Visiskai teisingai, savo post'e ir raginau atsisakyt paslaugu visus, kuriu
"asmeniniai" nesuzavejo ...
"Jei negali" - o del ko gali negalet ? Omnis, atsiusdamas asmenini, t.y.
vienasaliskai nutraukdamas terminuotas sutartis su visais, kurie jas buvo
pasirase, sukure puikia galimybe nelaukt termino pabaigos ir iseit nemokant
jokiu baudu ... Deja, pagal apklausas, daugelis nepatenkintu abonentu net
nezino, kad jie taip gali pasielgt.