Tema: Re: Nuostabusis Omnitel "Asmeninis" planas ( 55% klientu jis nepatrauklus ) + Delfi partneryste ( arba perkama zurnalistika )
Autorius: Unknown
Data: 2009-03-23 08:41:07
"> Pats sau priestarauji... "nesaliskas" ir "sugebejo paitakot". Jei
> nesaliskas, niekas nesugeba itakoti.

Sakiau "daugmaz nesaliskas", paminetas atvejis kaip tik ir irodo, kad
kartais buna ir saliskas - ar dabar aisku ?

"Gal cia tas atvejis kai reikia
> pasiziureti i veidrodi ir susimastyti, kad ne pasauli reikia keisti o
> save?? :)""

Apie koki "pasaulio keitima" tauziji ?  Pateikiau konkretu apklausos
straipsnelio nuslepimo nuo skaitytoju fakta.
Tipiskas propagandisto triukas - pritrukes argumentu bandai "persokt" i
visiskai nesusijusias temas, i kazkokius ziurejimus i veidrodi, mastymus,
pasaulio keitimus ...
Jei tau reikia - pats ir ziurek i veidrodi ( jei tai kazkaip susije su musu
diskusija :-D )

"> Greiciausiai cia yra tokia smulkmena, kad tenai niekas net nesuprastu
> ko klausiama. Cia tas pats kas klausti Zabulio apie tai kokia saskaita
> omnitelis israse mano prosenelei kaime. "

Paskelbe straipsni, o po maziau nei valandos ji pasalino.
Jei paklausciau kodel taip pasielge - niekas manes nesuprastu  :-D
Kokia prosenele - vel kazkokios nesusijusios nesamones ...

"O gal turi irodymu kad
> straipsniai reguliariai idedami ir is karto isimami? Arba kad tam apie tam
> tikrus dalykus delfyje spausdinami tik tendencingi straipsniai? Cia butu
> daug rimciau ir idomiau."

Pateikiau irodyma, kad taip padaryta su __konkreciu__ vienu straipsniu. Ar
to neuztenka ?
Pasirodo dar tureciau irodyt, kad tai daroma reguliariai - tik tada tas
"irodymas" butu nors kiek idomus  :-D
O dabar ... kazkoks vienas "nuslepimas" - ai, menkniekis :-D

Jei taip padaryta viena karta, atsiranda pagrindas itart, jog taip gali but
padaryta ir vel ...

"> Zabulis daro PRa ir tiek. Taciau neabejoju kad sitas tyrimas ji kaip
> imones vadova turetu labai dominti, nepasant to ka jis sneka viesai. "

"Zabulis daro PR" liaudyje dar vadinama "Zabulis meluoja", nes desto, kad
dauguma klientu "asmeniniu" patenkinti, kai apklausa rodo, jog yra
priesingai - dauguma yra nepatenkinti.

"O
> gal  tyrimas buvo darytas tik vidiniam omnitelio naudojimui?"

Uzkliuvo uz varcios ir vel is pradzios ...
Jau karta tau rasiau - jei apklausa butu buvus "tik vidinima naudojimui",
tai ja atlikus tyrimu agentura jos rezultatu nebutu jos perdavus niekam
isskyrus pati Omni. Todel, toks straipsnelis niekad nebutu buves
paviesintas.

Bet jis buvo paviesintas ... o paskui staiga padare "dingau" ... :-)

> Tai cia visiems ir taip aisku kad daugumai jis nepatinka. Cia tas pats kas
> padaryti tyrima ar kam nors patinka Vilniaus energijos politika tarifu
> atzvilgiu :)

Ach pasirodo cia "visiems aisku" ?  :-D
Tai kad ne - Zabuliui neaisku, negi negirdejai, kad Omnio spaudos atstove
gauna susnis "padeku" uz geraji plana ?
Jei visiems "butu aisku", tai nebutu prasmes straipsnio slept.

> jo, negalim mes be mobilaus rysio, nebegalim :DD Omnitelio panteros
> nesapnuoji? O gal keksa? :D

Perejau i Teledema, o ten ju "reklamos veidas" - Inga Jankauskaite. Gali
but, kad ja ir pasapnuosiu. Bet tai bus ne kosmariski sapnai, jei supranti
apie ka as ...

> Individualus sprendimas turi buti paskelbtas spaudoje? omnitelis jau eile
> metu skelbia vienus tarifus, o po to naudodami telemarketinga siulo visai
> kitus tarifus. Cia kaip su maximu akcijom. As pastaruoju metu jau sunkiai
> pamenu ka pirkau be akcijos.. Taip ir su mobiliu rysiu, nors esu eilinis
> klientas. Na jei tokia lietuvoje rinkodara, tai reikia prisitaikyti ir
> tiek.

Taigi rasiau, kad nors Zabulis peza apie atseit "individualius sprendimus",
straipsnius komentuojantys Omnio klientai raso, kad nuejus i salona
aiskintis, jiems nepasiule nieko, isskyrus "asmenini" arba Bendravimus
1,2,... apie kuriuos ir Zabulis savo interviu rase ...

Cituoju

"Tuo paciu "Asmeninis" planas nera statiØkas. Pvz., ømogus iØleido
mobiliajam ryØiui 80 Lt. Pasikeitus situacijai, tarkime, netekus darbo, Øiuo
metu vartotojas gali iØleisti ne daugiau nei 25 Lt. Jam tokiu atveju
parekomenduosime plana "Bendravimas 1" ("Asmeninio" plano ruØis), kuriuo
prakalbamas menesinis mokestis 25 Lt", - pateike pavyzdi p. Zabulis.

Na, tai ka siulo Omni, jei "asmeninis" netinka ?
Ar Bendravimas 1 yra "individualus sprendimas" ???  :-D