Apie "Asmenini" ir jo "privalumus" siame NG jau nekart diskutuota ...
Buvo ne vienas straipsnelis ta tema ir Delfyje, pvz.:
2009 kovo men. 5 d. 16:41 Del mokejimo planu keitimo - "Omnitel"
nesutarimai su klientais
2009 kovo men. 12 d. 08:55 "Omnitel" rinkodaros slenksciai - teiseju
rankose
2009 kovo men. 13 d. 14:44 Daliai nepatenkintu "Omnitel" klientu liko dvi
dienos isvengti netesybu
2009 kovo men. 18 d. 09:56 Klientai bega - "Omnitel" gaudo
2009 kovo men. 19 d. 16:37 "Omnitel" prezidentas: atsiprasau, jei
isizeidete
Visi sie straipsniai pasirodydavo Delfio pagrindiniame puslapyje, sulaukdavo
daugybes komentaru ir __palyginti greitai__ is pagrindinio puslapio
nukeliaudavo i "IT Verslas" rubrikos archyva. Na, bet, bet kuriuo atveju jie
pagrindiniame puslapyje isbudavo bent pusdieni ar diena ...
Ir tuos straipsnius mes __vis dar__ galime perskaityti nueje i ta archyva
http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/
Pasirodo buvo dar vienas straipsnis, kuris sumuse visus GREITOJO SENEJIMO
rekordus - jis Delfyje atsirado
2009 kovo men. 20 d. 16:52, o jau 17:42 ( t.y. lygiai po 50 minuciu )
parasytas sio straipsnio komentaras sako:
"bbd, 2009 03 20 17:42
idomu kodel straipsni uzkase negi p\onidebilai susirupino savo reputacija
pries tai ja susisike"
Reiskia prireike TIK 50 minuciu, kad straipsnelis "pasentu" ir nukeliautu i
archyva.
Toliau dar idomiau, po 21:08 valandos jis matyt dingo ir is archyvo, nes
sekantis komentaras parasytas 22:41 jau sako:
"jo, geras, 2009 03 20 22:41
delfis paslepe sita straipsni
IT verslas skiltyje sito stripsnio nera :|"
Ir is tikruju, to STRAIPSNIO ARCHYVE NERA, nors turint nuoroda, ji vis dar
galima rasti ( bent jau sio post'o rasymo metu ) - as pats apie ji irgi
suzinojau atsitiktinai, rades link'a kito panasaus straipsnio komentare.
Ir tai, kad ji tikrai nuslepe ludija ir tai, jog kitiems straipniams
prirasyta po 350-600 komentaru, o sis "nabagelis" sulauke tik 29
Kadangi toks "magiskas dingimas" sukelia motyvuotu minciu, kad Delfi
paprasciau nupirko ( juk Omnis deda savo flash'us su reklama ir pan. ),
todel jauciu pareiga jums pateikti ir straipsnio nuoroda ir pati straipsni,
jei jis kartais NETYCIA imtu ir visiskai dingtu is Delfio ( t.y. net nuoroda
jei nebeveiks ).
Straipsnio reziume paprastas - net 36% apklaustu Omnitel abonentu laiko
"Asmenini" labiau nepatraukliu, nei patraukliu, o 19% - ji laiko labai
nepatraukliu, t.y. 55% abonentu nera juo patenkinti.
Jei is tu 55% bent puse detu "skersa" ant Omnio ir iseitu pas kita
operatoriu, tai riebus Zabulio snukis taip riaugteltu, kad net atsisprasinet
"atsiprasau, jei isizeidete" nebereiktu.
Pats jau taip pasielgiau ir nuo kovo 31 mano 2 abonentai bus Teledemos
klientais, raginu visus nepatenkitus pasielgti analogiskai ( pas koki
operatoriu pereit - jusu reikalas, ne uz viena neagituoju, nes neteko but ne
vieno is ju klientu ). Sekmes !
Cia info kaip elgtis, jei norite iseiti is Omnio ir nenorite moketi JOKIU
NETESYBU ir JOKIU BAUDU ( jei dar yra tokiu, kurie to nezino )
http://www.commonsense.lt/
O dabar i scena SLAPTASIS STRAIPSNIS :-)
------------------------------------------------------
2009 kovo men. 20 d. 16:52 Tyrimas: "Omnitel" planas "Asmeninis" 55 proc.
klientu nepatrauklus
http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/article.php?id=21091055
36 proc. "Omnitel" klientu nauja plana "Asmeninis" laiko labiau
nepatraukliu, 19 proc. - labai nepatraukliu. Tuo tarpu labai patraukliu si
plana laiko vos 3 proc., o labiau patraukliu - 28 proc. bendroves klientu,
rodo "Omnitel" uzsakymu atliktas rinkos tyrimu bendroves "Spinter" atliktas
tyrimas.
I klausima, ka, ju manymu, "Omnitel" siulo siuo planu, 62 proc. atsake, kad
tai reiskia, jog jie gales kalbeti daugiau, 47 proc. mane, kad negales
sumazinti savo islaidu, 15 proc. laikesi nuomones, kad teks isleisti
daugiau, 11 proc. - kad teks isleisti maziau.
Tyrimo duomenimis, 59 proc. klientu yra aisku, ka "Omnitel" siulo siuo
planu, 31 proc. - is dalies neaisku, o 10 proc. - visiskai neaisku.
62 proc. is atsakiusiuju, kad gavus laiska apie nauja plana liko neaiskumu,
tvirtino nesuprate, kas bus po to, 14 proc. neaisku, ka jam reikia daryti,
13 proc. liko neaiskus paslaugos tarifas.
DELFI primena, kad plano "Asmeninis" menesio mokestis ir uz ji suteikiamu
pokalbiu minuciu bei SMS skaicius nustatytas kiekvienam klientui asmeniskai,
atsizvelgus i jo 2008 m. vidutine menesio saskaita uz vietinius pokalbius ir
SMS zinutes.
Bendroves tvirtinimu, i plano mokesti ieis daugiau kaip 50 proc. papildomu
vietiniu pokalbiu minuciu ir SMS zinuciu uz ta pacia suma, kuria klientas
sioms paslaugoms kas menesi vidutiniskai isleisdavo 2008-aisiais.