Tema: Re: Nuostabusis Omnitel "Asmeninis" planas ( 55% klientu jis nepatrauklus ) + Delfi partneryste ( arba perkama zurnalistika )
Autorius: ttt
Data: 2009-03-22 03:41:57
> Turi kitu variantu ? Na tai klok, nesikuklink :-)
> Is esmes klausimai du:
> 1) kodel straipsnelis isbuvo tiek trumpai;
> 2) kodel jo dabar nebegalima rast eiliniam mirtingam Delfio skaitytojui ( kai
> kitus straipsnius bent archyve rasti gali ) ?
> Laukiu tamstos isaiskinimu, gal kartais daugiau info turi.

Pvz tik ka atsiverciau IT verslas skyreli ir ten radau berods 3
straipsnius apie omniteli is kuriu 2 jiems nepalankus, o treciame
Zabulis atsiprasineja del sito plano. Labai "tendencinga" sakyciau. Jei
buvo atlikta kazkokia apklausa - gali buti kad neturejo leidimo jos
rezultatams skelbti arba nepatikima apklausa.

> "... Yra reklamos uzsakovu ir be omnitelio"
>
> Ka tu sakai ?! O as maniau, kad Omnitel'is vienintelis ...  :-)
> Na tai aisku, kad yra ir kitu, priesingai lyg ir netvirtinau, tiesiog vieni
> reklamos uzsakovai buna labiau vertinami, nes uzsako ( o gali ir neuzsakyt )
> daugiau reklamos.

Tai toks daiktas kaip Delfi raso apie viska. Ten gali buti papulti bet
kokia firma. Speju kad net tele2 reklamuojasi, o kaip pats sakei juos
kompromituojantis straipsnis pirmoje vietoje... Abejoju tokiom
sasajom..

> "> P.S. Delfis nepriklauso nei bitei nei omniteliui."
> Apie tai pasakok Ursus'ui, ne man - kad nepriklauso tikrai tikiu.
> Nes jei priklausytu Omniui, tai isvis jokiu neigiamu straipsniu niekad ir
> nebutu pasirode, o jei Bitei - tai tie straipsniai kaip tik butu publikuojami
> ilgai ir matomiausioj vietoj - apie tai Ursus'ui ir rasiau

O tai ziurek jei vistik publikuoja blogus straipsnius (ziureti IT
verslas skyriu), tai kodel omnitelis vis dar uzsako reklama? Juk turetu
pagal tave vertinti dideli uzsakova...