Tema: Re: omnitel pasiulymas
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-09-09 13:27:44
mhm.. shi menesi jau truiu 4.3 gb  ishnaudotus:) tiesa ash naudoju ir darbui - durniuoja inetas darbe, vieshbutyje nera gero ineto - junriu mobilu prie laptopo... taigiva:)... tiesa chia teko ir siustis visokiu toolsu, shell'u etc..
O shiaip ~ gigo uzhtenka per akis net karts nuo karto naudojant kaip interneto provaideri laptopui