Tema: Re: omnitel pasiulymas
Autorius: tOMZY
Data: 2010-09-08 20:46:44
nu vat specialiai nuvažiavau į saloną, papasakojau, kad tu taip gavai, todėl
ir aš noriu - ir gavau špygą. Tada paskambinau į klientų aptarnavimo skyrių,
sujungė su klientų lojalumo skyrium - ir vėl nieko panašaus nepasiūlė. Sako,
ką gali padaryt, tai 50 litų nuolaidą sutarčiai (čia jei telefoną
išsirinksiu brangesnį už 50 litų).... Tai kaip čia taip? Erikai, tu juk jau
ne studentas ar ten prichimyčino kažką? :)

Ryt omnitelis vėl paskambins, pereisiu tada pas juos, kad jau taip.