Tema: Re: omnitel pasiulymas
Autorius: erikas
Data: 2010-09-08 20:58:40
na taip, as ne studentas ir 25 metai jau toli.

salone as taip pat gavau spyga, tada per tele2 puslapi kazkur parasiau ar
uzpildziau kazkokia formele, kad su manim susisiektu. Paskambino
vadybininkas, pasakiau ko noriu, tada jis pasake, kad turi pasitart su
kazkokiu savo vadovu, pasitare ir padare "isimti".
Po kurio laiko tokia pacia "isimti" gavo ir mano kolege, kuri irgi nera
studente. Tiesa sie reikalai vyko pries 3-4 menesius.