Tema: Re: omnitel pasiulymas
Autorius: Saulius
Data: 2010-09-09 08:14:57
On 2010.09.08 22:16, VytautasK wrote:
> turetum iphona ar ka su Android, tai 100mb labai mazai pasirodytu :)
> Man i diena po kelias desimtis mb gaunasi :)

   Na, turiu Smasung Galaxy S su android. Usinu nuo rugsėjo 3 dienos.
Namie WLAN (jaučiu dabar beveik pas visus tas WLAN'as namie yra), tad
realiai 3G trafikas naudojamas tik darbe/lauke. Ir daugumoje tik tas
trafikas, kuris reikalingas paštui ir dar kelioms smulkmenoms
(pabrowsinti maršrutkėj važiuojant).

   Taigi per tas dienas sunaudojau (savaitę) sunaudojau 30MB trafiko. 3G
watchdog'as rašo, kad taip toliau naudojantis aš per mėnesį sunaudosiu
3.6 procentų savo 3GB limito. Reiktų pagalvoti, apie mobilaus internet
plano pakeitimą į pigesnį... ;-)

   Iki,
   Saulius
--

The value of a program is proportional to the weight of its output.