Tema: Re: ieskau t2 verslo kliento vadybininko
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-08-05 07:53:40
Su sms irgi nekas: jei kur balansuoji ant rysio zonos ribos tai netgi bunant
rysyje (sneki tel ir browsini interneta, nu zodziu kaip ir rysys tikrai
buna) tai smsm kurie tau turejo ateiti kai buvai ne rysio zonoje ateina ne
tada kai i ryshy papuoli o po kokiu 5-6 valandu nu zodziu be
komentaru........
P.S. kas patiko tai interneto greitis (jei jau aplamai veikia tai tikrai
geriau uz bite ir omni... gal del to kad vartotoju maziau...)