Tema: Re: ieskau t2 verslo kliento vadybininko
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-08-03 16:38:06
+37069996669 Arunas (Cia Kaune)

Bet siaip Tele 2 sux (po 2 menesiu vartojimo nuvyle)
Kainos geros bet rysio tai mazoka
Be to kiekviena karta pazaibavus dingsta valandai
uzmiesty tai jauciuosi kaip su omniteliu pries 15 metu: lakstai po
laukus ir stebu kur cia prysio pagaliuku telefe atsiras...
Kas antra skambinima gauni arba rysio klaida arba tinklas uzimtas... nu
zodziu.... gal kam taip ir patinka, man ne.. gerai kad sutartis
neterminuota .... :)

--
MaRiUs
Kaunas