Tema: Re: ieskau t2 verslo kliento vadybininko
Autorius: Dm
Data: 2010-08-04 14:55:08
nu tai taip, sedi pas operatoriu X ir moki du kartus daugiau nes daugiausia
skambini operatoriaus Z abonentams. Tai naturalu kad perejus I Z saskaita
sumazeja nes skambini praktishkai visa laika savam tinkle. bet sito gi
nezinai, niekur apie tai nerashoma

Tai tam operatoriai turi pokalbiu srautu ataskaitas kurios nera prieinamos
per visokias mano bite ar kitokias aptarnavimo sistemas. tu ataskaitu reikia
paprashyti