Tema: Re: ieskau t2 verslo kliento vadybininko
Autorius: Vytas
Data: 2010-08-04 18:59:12
Prisidedu prie tu kurie sako kad t2 lievas rysis, pats naudojau 4 metus, tai
ka kalbeti apie uzmesti, pas mane vilniuje lazdynuose namie sunkiai veikia
t2, perbegau I omni, dabar 25lt/men 11h I visus tinklus, nevirsiju limito :)
rysis zymiai geriau veikia, dar pamenu budavo pvz tele2 rodo kad yra rysis
bet 1-2 paloskes :D tai skambini arba nesujungia arba konkreciai trukcioja,
su omniu bent 1 padala yra, viskas ok, skambini, kalbi, viskas puikiai
veikia. IMHO
nenoriu su nieko cia aiskintis ir kazka irodyneti, tesiog mano subjektyvi
nuomone :)