Tema: Re: iPhone 4 32GB kaina Londone 599 svaru
Autorius: padugne
Data: 2010-07-01 09:54:56
On Thu, 01 Jul 2010 08:20:33 +0300, Aladdin wrote:

> Bet tai pas mane desire buvo ir su vienu pagaliuku ir is vis be
> pagaliuku, rysys nedingo. O su ifonu ciut ne nuo keturiu pagaliu
> nukrenta ir paskui su rysiu outas buna.

Nebuk prie tu lameriu. Tame ir esme, kad pagaliukai pas tavo desire yra
kitaip sukalibruoti nei pas mineta iphone.
Ten kur desire apskritai jau nerodo pagaliuku iphone gali rodyti tarkim
kokius 3. Nesekmingai paimsi i rankas ir baba. O jei dar tinklas kreivai
suveikia ir nepavyksta handoveris i 850-900mhz GSM tai ir nutruksta viskas.

Jei ka, tai su pagaliais prisizaidzia ne tik apple, bet ir tarkim HTC. Esu
turejes viena populiaru HTC aparata, kuris stockiniam pavidale ofise
rodydavo 3G tinkla net su pora pagaliu, bet daznai niekas negaledavo
prisiskambinti. T.y. gaudavau SMS apie praleistus skambucius del to kad
isjungtas telefonas. Nexus tam paciam ofise daznai apskritai lieka 2G
tinkle.

Tai viskas baigesi tuom, kad anam HTC teko sakyt "2G only". Keista tik kad
inete niekas nesiputojo isskyrus atitinkama xda radio romu threada :)

--
kthxbai.