Tema: Re: iPhone 4 32GB kaina Londone 599 svaru
Autorius: padugne
Data: 2010-06-24 22:02:59
On Thu, 24 Jun 2010 21:44:13 +0300, Vytautas S wrote:

> 1. O kodel pas htc taip? gi ten viduj antena :/. 2. Yep, patvirtinta,

Nors ir viduj, bet pas dauguma shudinoje vietoje, pacioje telefono
apacioje. Kuria normaliai laikant paprastai uzdengia delnas. Radiobangu
ekranavimui tiesioginis kontaktas nebutinas.

> kad pranyksta poros dienu begyje. 3. Na duzimas tai jo, bet tarkim
> engadget review unite'o galas jau buvo apsibraizes po savaites

Apie nugarelei panaudota medziaga niekas nieko nesake.

> naudojimo. Pas mane laikrodyje yra safyrinis stikliukas - po siai dienai
> atrodo kaip naujas, net menkiausio ibrezimo nera. O siaip manau nera
> normalu, kad viena kart telefonui nukritus reiketu nest remontuot... po
> visu tu amazing, spectacular, extraordinary as is to stiklo tikejaus
> gerokai daugiau :/

Visiskai normalu, ziurint kaip numesi. Va pvz desire gali susikilti
banaliai ant jos atsisedus, kas gerokai maziau "ziauru" nei kritimas ant
kieto/astraus pavirsiaus.

--
kthxbai.