Tema: Re: iPhone 4 32GB kaina Londone 599 svaru
Autorius: padugne
Data: 2010-06-30 13:56:06
On Wed, 30 Jun 2010 10:48:59 +0300, Caponi wrote:

> OK, bala nemate, buk tu vienas pats gudriausias su baltu chalatu, o visi
> aplinkui durni Ziguliuku vairuotojai (bet kaip girdejau minti per
> kazkokia radija - jei aplinkui tave vieni durniai, tai zinok - tu

Visa situacijos ironija tame, kad butent tu esi prie tu "vieninteliu".

WM devaisu pardavimai yra laisvame kritime ir laikosi tik is inercijos.
Kaip kad pvz mano firmoj kuri visiem darbuotojam priverstinai bruka WM,
nes matot musu IT departamentas kol kas neturi sprendimo kaip
sinchronizuot Novell Groupwise kalendoriu. Nes esamas sprendimas sukasi
dar is senu laiku ir palaiko tik symbiana bei wm, o naujo tingi ieskot.
Nors patys privaciai visi laksto su iphonais ir androidais.

http://www.zdnet.com/blog/cell-phones/google-android-smacks-down-windows-
mobile-in-latest-gartner-data/3829

Tikrai geros sistemos taip staigiai i sali nenustumiamos, nes ju juzeriai
jom labai patenkinti, savo dziaugsma parodo kaimynam ir pazystamiem ir
platforma plinta. Tusti haipai greitai issikvepia.
Iphone ir androidui su plitimu panasu kad jokiu problemu. Ne ziurint i
kaina ir neziurint i tai, kad apriboti pardavimai. O vat WM kazkaip
nesiseka. Spek kodel :)

> centrinis :-)) Tik deja, bet is to ka rasinejai, tai fanbojus esi butent
> tu, nes is visos rasliavos susidare ispudis, kad vienintelis iPhone yra
> XXI amziaus aparatas, o visa kita - pramonines atliekos durneliams, vat

Jauciasi uzgauto WM fanbojaus nuoskauda :)

As jei ka turiu androida ir labai juom patenkintas. Iphone neturiu ir
neplanuoju pirkt.

> as ir bandziau diskutuot iseidamas is tos minties, kad toli grazu Apple
> nera dievas, net nebandydamas kelt i dausas nei WM, nei Androido, tik
> faktas tas, kad abi sistemos turi pakankamai pliusu, kad zmones moketu
> uz juos pinigus, nebudami vieno ar kito brando akli fanatikai.

Taip, apple nera dievas. Bet WM nuo to maziau dinozauru deja netampa.

> O tai ka sugalvojo Microsoftas su nauju mobailiniu OS'u, cia jau atskira
> sneka, nors is to, kas as maciau visokiose demuskese, tai bijau, kad man
> visai nepatiks tai ka pamatysiu (nu bet, zinoma, reikes pabandyt kai bus
> galimybe :-)), matyt as galutinai is akmens amziaus, anot taves....

Tai ka daro microsoftas yra "mes irgi norim buti panasus i iphone". Tik
abejotina ar jiem isdegs, nes pati sistema turi labai daug diskutuotinu
momentu.

O tau jau laikas uzsipirkt WM devaisu atsargai, nes nuo sekanciu metu
manau pataps sudetinga kazka gaut.

> Psio, einu nafig as is sito threado, bo pyzdelint apie bele ka jau
> nusibodo :-)

Tai nepyzdelink apie bele ka :)

--
kthxbai.