Tema: Re: VR naudotojų yra? Geras deal'as.
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-11-16 01:46:36
Kolega Questą turi. Pigu, paprasta, trackingui nereik nieko sukt. Jam
nesiskiria. Man VR visu pirma roomscale. ir tas oculuso sprendimas nu ne
visad taip skaniai sueina, veikia, bet aš išrankus geram judesiui.

Bet - pradinukui for fun - questas jėga. Žiūrėk rinką - antras tuoj bus,
pirmi skelbimus užpylė pigiai.