Tema: Re: VR naudotojų yra? Geras deal'as.
Autorius: Techno
Data: 2020-11-14 19:48:58
Tai, kad ten turbūt viskas ant tų sportinių ir arkadų ir laikosi didžiaja
dalimi. HL:Alyx turbūt išimtis daugiau, nei taisyklė. Valve gerai sugrojo su
juo - ir žaidimą pardavė, ir VR įrangos pirkimo vajų sukėlė. Tokia matyt ir
buvo idėja.
O kitoms studijoms turbūt neapsimoka grand projektus kept, per mažai dar VR
naudotojų, kad atsipirktų pastangos.

Pasidalinsiu, kas įspūdį paliko, dėl viso pikto:
Beat Saber (šitas tai iš vis must have), Gorn, Superhot VR, Space Pirate
Trainer, Holopoint, Box VR, High Noon VR
Doom VFR visai neblogas, tiek, kad nieko naujo ten nebus, esamo žaidimo
adaptacija VR įrangai. Bet veikt ten yra ką, įstrigau jau 3 levelyje berods.
Kai pačiam nuo šūvių reik išsisukinėt, tai truputėlį kita daina nei su WASD
pagalba FPS profu būt :D
Cosmic Trip - Kažkas panašaus į primityvią RTS strategiją.
Key of Impasse - per išpardavimą nupirkau už 30+ centų, toks visai nieko
pabėgimo kambarys, bet vienkartinis realiai.
Cargo Breach - analogiškai už centus pirkta, arkadinė šaudyklė, kaip už
tokią kainą visai gerai. Siužeto tik užuomazgos, pyškini baibokus
koriodoriuose ir tiek. Dar gerai svečiams tinka, pagąsdint mažumėlę :D
Potencialo yra, bet panašu, kad numetę likimo valiai developeriai.

Apskritai susidarė vaizdas, kad devsai pamėgina, pamato, kad nebaisiai
biznis tokiai auditorijai kurt, ir užmeta projektus. Reikia nebrangių šalmų
į mases.

P.S. Pasidalink kas pačiam įspūdį paliko.