Tema: Re: VR naudotojų yra? Geras deal'as.
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-11-14 12:19:38
Nežinau ar Alyx kojas palaiko, ar numirė ta mintis, bet devaisai tikrai
yra. Vive buvo galima prisikomplektuot papildomus trackerius.

Alyx truputi bėda su explorinimu - pirmi žaidimo 20% padaryti su
mintimi, kad visi tyrinės kiekvieną kampą - bet kuo toliau, tuo mažiau
detalių, paslėptu niekų ir pan. Antroj pusėj tiesiog akivaizdžiai
developeriai nesirošė tyrinėjimams, viso labo tik stiklų ir butelių
prikrauta daužymui buvo. Visgi man smagu kai istorija veda kažkur, ir
gali tyrinėt pakeliui.