Tema: Re: VR naudotojų yra? Geras deal'as.
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-11-14 23:41:19
Alyx

The Lab strėlės man iki šiol sueina, ir svečiams įtinka. Dar nei vienas
archery žaidimas nesugebėjo padaryti tokio paprasto lanko valdymo.
Nesakau, kad jis realistiškas, bet man su juo tikrai artimesnis
rezultatas tikram lankui nei... bbž, nepamenu pavadinimo kuris ten labai
tipo geras

Iš Lab'o dar slingshot'as smagus. Po n bandymų pavyksta visas dėžes nuimt.

Fruit Ninja - banalu, bet smagus pasimosavimas jei tingisi vaikščiot

Evolution (lyg taip vadinos). Visiškai naujas žanras realiai tik VR
erdvėj ir veikiantis. Žuvį valdai ir ėdi kitus aplink. Bet jo valdymas
labai intuityvus.

Portal Stories (gal) - fan made su Portal'o assetais, pritaikyta VR.
Truputi varginantis, bet turbūt vienintelis ankstyvas produktas kuris
pasirodė tikrai išbaigtas iš indie.

Fallout VR - šiaip gaidys ten, visai neįdomu teleportuojantis judėt -
bet! Jis labai smagiai sueitu jei turėtu arcados režimą, kur tiesiog
stovi vienoj vietoj ir gini nesibaigiančią srovę priešų - labai skaniai
ginklai valdosi.

Google Earth - šiaip ten muziką kaltinti reikia, kad taip smagu, bet
tikrai įdomu po miestus pasimakaluoti (čia reiktu pastebėt, kad aš ir
šiaip streetview ir palydovą neretai valandom stumdau).

Dar kažkas Mėlyna/Raudona pagal muziką buvo, užkrito pavadinimas. Smagus
workoutas.

Serious Samo ir Doomo neturėjau progos pabandyt, nes laužti nepasileido,
o jų prašomų pinigų neasivertė ranka mokėt.

Ir... visi visad rekomendavo Space Pirates - man ten iš išbaigtų
variantų pati didžiausia tragedija buvo, taip iki šiol ir nesuprantu wtf.

Daugiau... kol kas neatgaminu.