Tema: Re: Black castle review ;)
Autorius: wundis
Data: 2009-08-11 11:21:52
aha, tik man ir futbolo varzybu ziurejimas yra laiko svaistymas.

geriau nueisiu pazaisiu teniso, pasikrapstysiu garaze, prasmaugsiu su bergu,
susitiksiu su draugais, pakalbinsiu kokia pasikelusia mazamete, ismoksiu
pagamint koki patiekala, susitvarkysiu namus ir tt ir pan.

ar cia as jau uzaugau ar kaip ... nes faktiskai nebeturiu kada sedet prie
kompo ne darbe, nes tiesiog turiu ka nuveikt ...
nors geiminimo (ypac mmorpg) pasiilgstu nezmoniskai.