Tema: Re: Black castle review ;)
Autorius: wundis
Data: 2009-08-11 11:21:52
ne :)
as suderindavau, tik tiek kad per tas kelias valandas i diena kuomet
grajini, galima SITIEK daug nuveikt. Ir rezultatai matosi ne tik paciam savo
virtualiam pasaulelyje (neduok die anas uzsilenktu).

stai antai, dabar tiesiog ir likes toks ispudis, kad gal geriau ne, nes
nuveiksiu ka nors sau, ka nors geresnio - nors, pripazinsiu, tas virtualiu
pasiekimu jausmas yra stiprus ir labai smagus. jeigu isvis ziureti i visa
tai pro prizme kad gyvenimame vardan malonumo - tai ir darome kiekvienas tai
ka patinka daryti, kas teikia dziaugsma, tebunie ir virtualiame pasaulyje.

kazkaip issipleciau cia.