Tema: Black castle review ;)
Autorius: Fwd
Data: 2009-08-10 18:07:49
Taip jau susiklostė, kad ką tik baigiau tą black castle eiti. Papuoliau į grupę su Malek (35lvl assassin), 41lvl dark kažkuo, ~37lvl conqueroriumi ir 51lvl PoM supistu vaiku-pseudo-programeriu, kuris visą tą laiką piso protą kaip moka programuoti php, reguliariai pastindavo kodo snippetus ir gyrėsi kaip tik išmanė. Dėka jo, mums visiems kliūdavo lygiai po 1XP už užmuštą monstrą. Na, bet grupės lyderis jį laikė, nes neblogai mušė. Anyway, trumpa info kai/jei eisit:
Iš pradžių įėjus į pilį ėjome tiesiai, iki galo, tenais sukome į dešinę. Berods ir per kairę galima praeiti. Patekome tiesiai prie boso. Apsivalėme adsus. Kambario viduryje yra apvali skylė, į kurią galima labai smagiai įkristi ir nieks neprikels. Boso esmė tokia, kad 3 turi jį mušti, o kiti du stovėti ant laiptų (yra ten 2 laiptai, vieni kuriais ateiname, kiti priešingoje pusėje). Pradėjus mušti bosą, tais laiptais lipa kažkokie veikėjai (nekaltos mergelės?), krenta į duobę kambario viduryje, sacrefice'ina save ir taip bosui didėja gyvybės. Tuos veikėjus užmušti labai nesunku (iš 1 hit'o iš esmės), todėl spėjau ir pahealinti tankus ir juos mušti. Toliau einant tais sekančiais laiptais gyvena antras bosas. Dabar nelabai pamenu, ar prieš jį, ar po jo, lipant laiptais aukštyn, iš viršaus pradeda riedėti akmeninis kamuolys:) Traiško visus kas pakeliui;) Vienam iš questų rašo, kad reikia jį survive'inti:) Anyway, antrasis bosas neįdomus, nuke nuke nuke. Tiesa, už jo ten yra kažkoks quest itemas. Trečiasis bosas - tokiame dydeliame rate. Aplinkui statulos, prie jų trashas. Mes jį išsivalėme, tik nežinau ar tas būtina. Pramušus bosą kažkiek, statulos atgija, išmušam jas, toliau nuke bosą. Ir viskas. Paskui kompanija išsiskirstė:)
Šiaip bendrai paėmus, tai visai smagu. Kai daug bufų, pas mane life ~2k, dmg critindavau kartais ~1.1k. Trise ten nelabai yra ko eiti, keturiese galbūt. Būtinai reikalingas tankas ir healeris. Kaip ir visada instantuose, svarbiausia rolės, tvarka. Healeris healina, kai gali dps'ina. Dps'eriai kala tik tada, kai tankas normaliai aggro sukaupia, tankas pull'ina tik po mažą grupelę ir t.t. Questų revardas man (36lvl aš) buvo ~6k į rankas :) Dar du kažkokie questai liko nepadaryti. Bosai meta neblogų daiktų. Jeigu yra gera grupė, tai tikrai smagu prasieiti. Šiandien vakare jeigu galėsiu - prisijungsiu, jeigu ne, tai tik kitą savaitę susimatysim. Tai tiek, sėkmės.

PS. Šiaip rekomenduočiau ir į piramidę nueiti. Viena iš įdomesnių vietų visame žaidime kol kas. Su aliasu visai smagiai ten ją išvalėm;)