Tema: Re: Forza Motorsport 3 PAL X360-Allstars oplia!
Autorius: YZF
Data: 2009-10-16 00:51:07
O tai kiek ten to laiko reikia? pora val i diena cia maksimum? Tiek ir dar
daugiau laiko tu praleidi niekui kiekviena diena :)

Beje kad seda uz Forzos tai abejoju, ten normaliu trasu nera/yra mazai bet
uz GT sedi pvz sitas fruktas:

http://img.photobucket.com/albums/v419/Primera/nelson-piquet-jr-plays-gt5p.jpg

Tik jis cia siaip vazineja, o pvz toks veikejas kaip Sean Edwards
http://www.seanedwards.eu gana aktyviai dalyvauja ir visokiuose rFactor
turnyruose, kuriuose irgi gana aukstas pozicijas uzima. Kai gana tiksliai
simuliuojama ir fizika ir masinos setupai, tai gera vieta treniravimuisi ir
ne tik.

Beto kuriant mod'us ant rFactor, kiekvienoje moderiu grupeje yra bent vienas
tos klases realybeje gonscikas ir/arba inzinierius tos komandos kad padetu
su nustatymais ir derinimais prie realybes.