Tema: Re: Forza Motorsport 3 PAL X360-Allstars oplia!
Autorius: YZF
Data: 2009-10-15 19:13:35
Kodel tu nusprendei kad jie losia tik virtualioje erdveje? Jie lenktyniauja
ir realiose pasaulio tarptautinio lygio lenktynese (taip, tie patys
pro-lenktyninikai) ir t.t.

O beto, net ir is tos informacijos kuri yra pateikiama kitais budais,
iskaitant ir teorine informacija, galima atskirti kur kokybiskas
simuliatorius o kur masems pritaikyta 'adaptacija'