Tema: Re: Forza Motorsport 3 PAL X360-Allstars oplia!
Autorius: YZF
Data: 2009-10-15 11:36:35
Tu apie kuriuos kritikus? Apie tuos kurie duoda 80 ir maziau %?

Ar tu apie tai kad tame linke geriausi vertinimai surusiuoti i virsu o paciu
blogiausiu turbut net nerodo? Kurioje vietoje cia "visi" ?

Ar tu apie tai kad FM kurejai paskelbe poll'a kas geriau: FM ar GT5P ir
paragino vieshai visus balsuoti uz FM ir tie kurie uz tai balsuos, gaus
specialia dovana - limited edition auto download'a ar kazka tokio. Ar tai
nera gedinga? :))))

insidesimracing apzvalgas daro visiems geimams ir blogu apzvalgu ten isviso
nebuna. Cia jeigu pasidometum apie juos ir ju vertinimus :) masems ir nfs
jega.