Tema: Re: Forza Motorsport 3 PAL X360-Allstars oplia!
Autorius: YZF
Data: 2009-10-15 12:15:26
"kestokas" <kestokas@gmail.com> wrote in message
news:hb6ona$r39$1@trimpas.omnitel.net...
> Apie dauguma. Na negali aisku visi gerai ivertinti, nes nei vienas
> zaidimas nera tobulas, bet kad tu 80 % yra vos keletas ir tai yra labai
> mazai. Beje, tie patys insidesimracing jau zaide ir GT5 TGS'e 09 uz uzdaru
> duru, ir pasake kad GT5 reikes pasitemti kad pralenkti FM3 :)

Hebra, baikite tas nesamones ka? Nu gal nereikia? Paziurejus kaip
nemokshiskai tie insidesimracing vaziuoja, nenuostabu kad jiems ir NFS yra
auksciau uz GT5. LoL.

Bet man tai visiskai
> nerupi, kuris zaidimas bus geresnis ar kt. dalykai, tiesiog gal uzteks tos
> nepagristos tavo nuomones.

Mano nuomone yra labai pagrista. Nes as suprantu apie sim geimus daug
daugiau negu tie "zurnalystai" ir kazkada anksciau as irgi losiau tokias
sudinas pus-arkades kaip FM. Visai buvo smagu. Bet is to amziau jau
"ishaugau" ir kai pamatai kiek visko daugiau, tikroviskiau ir rimciau yra
siuolaikiniuose normaliuose simuliatoriuose, tai poto tie geimukai tokie
beviltiskai juokingi atrodo kad neverta net gaisti laiko kalbant apie juos.
Ir priesingai negu tu, as ne review skaitau o bandau realiai tuos geimus.

Ir pasiskaityk kodel tie keli kritikai dave FM3
> 80% ivertinima ir suprasi kodel :)  Bet tik gal baik aiskinti kad dauguma
> kritiku nieko nesupranta.
>
> O del to poll'o tai jis cia visai neprieko.

Prie to, ir prie visu tu "review" kuriu puse gali buti mikrosofto nupirkti.
Think about that again.