Tema: Re: OFP2
Autorius: wundis
Data: 2009-10-07 17:01:56
ble, pas tamsta akivaizdzios suvokimo problemos (galvos dagtarai, kur tu?).
jeigu atsakineji i mano komentara, tai ir atsakinek i mano komentara, o ne
rasinek trolines erezijas pagyvintas asmeniniais izeidinejimais.

jei sugalvosi atrasyti ir i sita komentara, tai perskaityk savo komentara,
visus mano klausimus, tada pagalvok ar tavo komentarai bent kazka atsake i
tai ka klausiau ir tyledamas eik paprasyk tevo pinigu vaistams.
visogero.