Tema: Re: OFP2
Autorius: YZF
Data: 2009-10-07 16:04:50
Kadangi pats esi debilas tai ir rasineji juokingas nesamones kaip tupas
kaimietis
(edit: isbraukti zodi "kaip"). Priesingu atveju imtum ir _pasigilintum_
pries rasydamas nesamones.

Nori revjuso, eik i google ir skaityk revjusius.

O jeigu bandai kazka parasyti tipo "po pirmo of" tai normalus zmones tai
supranta kaip sasaja tarp pirmos ir antros dalies. Sasajos tarp OFP1 ir
OFP2, apart pavadinimo ir to pacio zaidimo stiliaus, nera. Nes BIS studios
savo tesini sukure kitu pavadinimu. O codemasters buvo platintojai o ne
geimo kurejai.