Tema: Re: OFP2
Autorius: wundis
Data: 2009-10-07 15:41:08
pakartosiu ypatingai debiliems.
"nesigilinsiu i aplinkybes kas ten su kuo susipyko, bet faktas kad OFP2
isejo ka tik, prasome nekisti cia armos."
t.y. noriu isgirsti ofp2 reviusa. sakydamas ofp2 turiu omenyje pc graju taip
ir pavadinta operation flashpoint 2.
ty, nesigilinu ar ten buvo jau ala ofp2 isejes (pavadinimu arma/arma2) ar
ne.
ar dar pakartot ar jau supratai?
PS kokias teises tu ten nusipirksi (ar tevas nupirks), man pohui.