Tema: Re: the dark days are coming [~150 KB]
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-06 14:45:57
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message news:hafa5e$mr9$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš, nei taves, nei Toxio, nei kitų nelaiko valstybės priešais ir pan. Nieks
> neteisia ir pan. Tiesiog išreiškiau nedidelį prašymą, kurį mano nuomone nėra
> sunku įgyvendinti.

pala pala, ar ash neskaichiau paskutiniu naujienu, ar fizikai viski irode, kad tamsta esi visatos centras ir visi turetu shokti pagal tavo dudele?
Dar kart atsakymas visiems kalbos naciams - ash rashau taip, nes ash taip rashyti priprates, ash rashydamas su sh, zh, ch ir pan rashau n kartu greichiau nei naudodamas lietuvishkus simbolius, nes darbineje aplinkoje ash ju beveik nenaudoju. Taigi jei tau yra taip patogiau, kodel ash turiu suteikdamas tau nemokama paslauga (rashydamas kazhkokias naujienas, kurias ash postinu i newsgrupa grynai ish altruistiniu paskatu, niekas man uzh tai nemoka) turiu prievartaut save, kad tau butu geriau? Jei tau nepatinka, ar sunku skaityti mano rashliava (ji ir shiaip del savo sakiniu strukturos nera pati lengviausia:), tiesiog neskaityk ir nebekils jokiu negeru emociju. O jei tu irgi tiesiog vedinas altruistiniu pazhiuru nori atvest mane i doros kelia - dekui, tavo pasiulymas buvo priimtas, apsvarstytas ir atmestas:).
Kas del oficialiu laishku - tam yra spellchekeriai - ash vienaip ar kitaip jais naudojuosi vien del to, kad nepalikchiau misstaipu, nes skaitydamas savo rasliava nerandu savu klaidu, bo skaitau ish atminties o ne akim;)

tai tiek.