Tema: Re: the dark days are coming [~150 KB]
Autorius: Roflpew
Data: 2009-10-06 03:50:28
Iš megejiško vartotojiško požiūrio gal. Norint kapstytis giliau,
problematines dilemas spresti tai eina nx ta lietuvių gražioji kalba, su
visais genialiais vertėjais ir lietuvių kalbos komisija.

Rasau (o ir toxis speju) taip todel kad taip greiciau. Nepatinka ar tenka
"versti" prasome eiti i lietuviu kalbos bureli ir ten dalintis savo kalbos
puoselejimu. Ir siukstu, internete tik i lietuviskus puslapius.