Tema: Re: the dark days are coming [~150 KB]
Autorius: Icetom
Data: 2009-10-06 14:37:18
Aš, nei taves, nei Toxio, nei kitų nelaiko valstybės priešais ir pan. Nieks
neteisia ir pan. Tiesiog išreiškiau nedidelį prašymą, kurį mano nuomone nėra
sunku įgyvendinti. Ką aš galiu padaryti, kad lietuvių klb. gramatika tokia
sudėtinga. Ir jei rašomas ilgesnis sakinys (dėstoma plačiai ir pan.), be
nosinių, jau būna sunku suprasti kas omeny turima. O jei dar pradeda vartoti
visokius nereikalingus sh, ch, gh ir t.t. dar sunkiau yra suprasti.

Norit, galite rodyti "iš principo". Bet tik, kad jis visiškai nereikalingas
šioje vietoje.

Iš savo patirties galiu pasakyti, darbo reikalais teko nemažai rašyti anglų
klb. ir mažai lietuvių klb. Tai po kiek laiko pastebėjau, kad pradedu
pamiršti kai kurias esmines gramatikos taisykles ir pan. Todėl po šitos,
sau, pamokos, visada dabar naudoju lietuviškus raides bendraujant internete.
Kažkaip nesinori, kad kiti pirštais rodytų kaip į beraštį, jei iš inercijos
kokiame dokumente nesudėtum š, ž, ą ir pan.