Tema: Re: Visas darbuose, net nepastebejo...
Autorius: karolis
Data: 2012-03-30 16:17:26
MAN tai patogiau ziureti ir komentuoti nuotrauka kai ji yra imesta. nes tam
ir skirtas sitas grupsas. bet suprantu kad autoriai elgiasi kaip JIEM
patogiau. o linkas i tamstos galerijas netrukdys ir prie nuotraukos, arba
kad ir pirmam post'e, jei bus norinciu daugiau paziuret.
apie LADGA nieko negirdejau, bet vistik, ka nors apie flikeri papasakosi ar
tiesiog pats sugalvojai tuos autorystes saugojimus?