Tema: Re: Visas darbuose, net nepastebejo...
Autorius: Arunasst
Data: 2012-03-30 16:11:36
On 30/03/2012 13:59, karolis wrote:
> o kaip flikerio nuostatos saugo autoryste?
O kaip LADGA surenka mokescius ir juos veliau paskirsto autoriams ?
> as visada galvojau kad BINARIES yra skirta failam talpint o ne linkams
Galvoti nesveikia :), verciau pradek mastyti! As maniau ir manau, kad
grupsas skirtas bendrauti, o jau kokia forma, kiekvienas renkasi kaip
patogiau, man potogiau duoti linka, o netalpinti visur kur tik imanoma
ir taip uzkimsti resursus, jie neguminiai, tegu burzujus rupinasi
energia ir duomenu saugumu. O kuom tau linkas blogai, gi gali vienu
shuviu jei patiko nuotrauka ir kitas perversti, is kur toks noras kazka
talpinti?